Jul 12, 2007

Payment Failed

㩒...㩒...㩒...入信用咭資料.......咦?唔得嘅?唔通我打錯嘢?

*小心翼翼地再打一次.......都唔work喎~

試下第二張咭先.......都係唔work~*

其實可以用佢母公司旗下嘅電子付款服務畀錢, 但我覺得有點被屈嘅感覺

第二日 clear 咗 cookies 再試.......唔得

repeat *

e-mail 問 support

佢話因為我用proxy上網所以唔得 (我無用到呀~)

最後我用公司部電腦搞.......得咗!

3 comments:

新鮮人 said...

網上銀行?
以前得唔得吖?
我發覺用fireforx喺做唔到呢樣嘢架!

tofufa said...

不是網上銀行, 是一間網上電訊公司
以前我可以喺屋企用咭畀錢
唔明點解依家唔得
(I use IE)

新鮮人 said...

咁就奇,
屋企唔得,
公司得?