Oct 29, 2007

恐怖的奶茶

早上十時多

我把一包即溶日式奶茶

混入剛煲好的港式奶茶

然後到了凌晨四點

我才能進入夢鄉


P.S. 我似唔似嬲記呀?

9 comments:

冬冬 said...

似似地啦。

不過嬲記D野無聊好多。

哈哈哈哈哈哈

新鮮人 said...

哈哈哈~~~~

最尾ps嗰句最似,
笑到我標淚水呀~~~ :p

Anonymous said...

唔似﹐因為你無一張完全唔啦更o既相。

HanaMaru said...

你報告得太正常,所以唔係好似。另,我贊同mike mike所講既。呵呵~~

tofufa said...

真係唔似呀?
我見嬲記未返
仲諗住扮佢嚟慰藉吓佢d粉絲 :p

Anonymous said...

ha. 我可以凌晨三點飲杯咖啡, 然後煲碟, 5:00am照樣瞓著. :)

tofufa said...

mad dog, 你就好啦! 我有時行街都唔敢買珍珠奶茶飲

啊澤 said...

=_="

kristie said...

altair講得好!!!!!!!!!!!