Jun 18, 2007

有貨了


終於可以喺美國買到紅豆味白兔糖啦!
開頭幾啖覺得有少少怪,
食落又真係幾似紅豆冰D渣喎。


仲有芒果同荔枝味?
睇真D原來個包裝唔同原裝㗎。

9 comments:

冬冬 said...

老番??

新鮮人 said...

我重未見過,
喺唔喺真喺大白兔出架?

lay仔 said...

美國版大白免係唔同D,市場需要啦ma

啊澤 said...

原來係老點 +_+~~

tofufa said...

冬冬, fresh, lay: 我估係假白兔糖

嬲記: 老點D乜野?

kristie said...

似紅豆冰D渣有幾好食.......@_@

tofufa said...

kristie: 我鐘意紅豆冰D渣呀, 豆味濃D

bbj said...

我最鍾意食的大白兔糖...

香港冇咁多味喎!

HanaMaru said...

哇!貢以後我飲曬D紅豆水淨返D渣比妳,perfect啊!