Mar 14, 2007

The Cat Next Door


隔籬隻貓貓嚟咗我哋後園
想影佢正面但係佢唔擰過嚟


meow咗佢好多聲都唔睬我


估吓我最後點令佢望過嚟

5 comments:

Anonymous said...

我估...你大叫「一百蚊三隻﹐埋嚟睇﹐埋嚟揀喇!!」


^_^


我隔離屋隻貓都成日走過嚟我屋企架﹐同你果隻差唔多樣添呀。

新鮮人 said...

扮狗叫嚇佢囉! :p

Anonymous said...

吱吱~~吱吱~~吱吱~~吱吱~~......

tofufa said...

altair: 哈哈, 下次試吓咁叫佢先:p

fresh: 你估中了!

lay: 我唔識扮喎, 不過我真係見過佢捉老鼠

kristie said...

我未估已經有人估中...........-_-