Apr 12, 2008

Little Sheep Hot Pot (小肥羊) - San Mateo

星期四去咗sport bar睇Warriors對Nuggets
雖然我哋隊波輸咗
但係都無損我想大吃一餐嘅意慾


今年都冇乜機會打邊爐
所以拉咗我個friend去小肥羊


其實我哋叫咗原味湯底
(哩個鴛鴦湯底係送錯嘅)
我同我個friend都好鐘意個原味湯底
到依家我仲好回味呀


佢哋D超薄肉片唔係特別好食
個雞肉仲要又乾又鞋口


手打三寶丸真係真材實料
蝦丸最好味
其餘兩款肉丸都okay
不過好難熟透

Address: 215 S Ellsworth Ave, San Mateo, CA 94401
Tel: 650-343-2566
Website: www.littlesheephotpot.com

3 comments:

bbj said...

係咪同香港一樣嗰間小肥羊呀?

안냉하세요 송혜교임니다 said...

did you try their lamb and 手打lamb balls? They are my favorite. Recently found that their BBQ "pork cheek" is very tasty too.

tofufa said...

bbj: I think so, 小肥羊 is a chain store.

Korean: I did...but I don't have much feeling for them. BTW, yelpers said the one in Union City is cheaper than the San Mateo store.