Dec 26, 2006

黃金甲



聖誕節正日去咗睇《滿城盡帶黃金甲》
套戲而家只喺某幾間戲院上映
我哋去嗰間戲院每日只放映四場
唔知係咪因為套戲喺中文電視台賣過廣告
嗰度差唔多全部觀眾都係中國人/亞洲人
好耐都冇試過同咁多中國人一齊睇戲啦

其實我對套戲本身沒有太大期望
只想支持喺美國上映嘅中國電影
同埋睇吓發哥同鞏俐大鬥演技
睇完套戲之後
我覺得個故事很普通
不過發哥同鞏俐嘅演出的確很精彩
亦係成套戲最吸引的地方
我諗今次係我第一次睇劉燁做戲
原本佢個樣好有味道
而且演技也不俗
至於周杰倫
佢都係専心做返唱作人比較好
同D好戲之人交手顯得佢嘅演技更不濟
但係佢喺尾段嘅表現有進步

好多人都討論戲入面鞏俐同宮女嘅打扮
聽說張導演想將西方的宮廷服裝帶到古代中國女性身上
但我覺得太誇張太暴露了
谷到好似pet pet咁
毫無美感可言
只有壓逼感

2 comments:

Arael said...

咁arm, 我都寫左篇感想. 剛剛係CineArts PA看的,比果D什么plex舒服. 有鬼佬看. 服裝的確是嘛嘛。不過整套戲都色彩誇張,有D假。鞏俐看起來竟然還不覺得老,不容易。

tofufa said...

色彩誇張<---我都有同感

還有我覺得那些報時的聲音很吵耳