Dec 24, 2006

Kowloon Tong Dessert Cafe (九龍塘) - San Francisco

以前灣區未有咁多糖水舖時
我哋多數會去九龍塘食糖水
我諗我都大概兩年冇嚟過

我哋叫咗芝麻糊, 蛋仔同豬腸粉
以前九龍塘D芝麻糊都OK架
不過琴晚嗰個就不太好
1. 唔熱 2. 唔夠芝麻味 3. 唔夠甜

蛋仔同以前一樣咁好食
甜味適中,蛋味香濃
不過蛋仔身形唔夠豐滿 (即係落少咗蛋漿)

我冇食D豬腸粉
但係我見到D花生醬汁好watery
媽咪話D腸粉幾滑
最後我哋包咗D豬腸粉返屋企自己整過花生醬汁

Address: 393 7th Avenue, San Francisco, CA
Tel: 415-876-1289

2 comments:

新鮮人 said...

係外國要食這些小食真係有少少難度,
但係係香港落街就有得食.
我而家就落去買d來食先,嘻嘻~~ ^o^

tofufa said...

這也是幸福的一種:)