Dec 31, 2006

Santa Cruz 半日遊

第一站: 醫肚

哩間嘢D早餐好似幾出名咁
所以去試吓
不過我哋唔覺得好好食
特別係個 Home Fries
而且我個水果班戟有點搵笨

第二站: 沙灘漫步

Santa Cruz 有好多個海灘
我哋去咗 Boardwalk 遊樂場隔離嗰個 Twin Lakes State Beach 度行




海灘嘅北面有舊大岩石


大岩石有個洞
潮退時可以穿過洞口走到岩石的另一邊



海灘嘅另一頭有一座燈塔


第三站: 碼頭搵食

Municipal Wharf 都係喺 Boardwalk 遊樂場附近
嗰度有唔少舖頭同餐廳
不過我哋趕時間
所以淨係外賣咗D炸海鮮同周打蜆湯
味道只是一般




第四站: 買海味

其實個 trip 嘅主要目的係去鮑魚養殖場買活鮑魚
嗰度有五種晒士嘅加州紅油鮑出售
細鮑魚同中鮑魚買十送一



開頭我諗住淨係買幾舊細鮑魚就夠
不過兩位比我識食嘅前輩話
"大同細嘅食法唔同"
然後一位比我識食嘅後輩話
"買多D細鮑魚用嚟清蒸好呀"


結果...

(膠袋入面泵滿咗氧氣, 鮑魚可以活到48個小時)

第五站: 回家

等D高手煮俾我食

原來大鮑魚真係好食D
又鮮甜又軟熟


細鮑魚有點韌
但係都幾鮮甜

8 comments:

HanaMaru said...

正喔。。。我個trip都食左好多次海鮮,但係就無鮑魚。
:(

tofufa said...

Post d 海鮮相相啦~
Actually, I like the other cheaper seafood than abalone :p

新鮮人 said...

好好味咁喎,我都好喜歡食架!
海灘風景真係好靚好舒服呀!

안냉하세요 송혜교임니다 said...

有鮑魚咁正都唔叫我。>.<
下次買d比我食。:p

PS: 冬天去Santa Cruz,你無變雪條呀?

kristie said...

哇,多謝推介,等我又去買黎食先!!

tofufa said...

fresh: I will take more pictures of the beach next time

Ms. R: Not really cold cuz it was sunny ^o^

Kristie: buy for Chinese New Year mah?? Btw, minimum credit card purchase is $100 or above, so bring some cash or buy more ^^

bbj said...

嘩!好正呀!朋友話可以攞去牌去捉鮑魚,每年有限額,唔知係咪妳講依度呢?咁平唔平呀?

tofufa said...

no, it is only a farm where u can purchase their abalones. They don't even offer tour:(