Sep 13, 2006

去完又去

嚟L.A.兩轉已經幫襯咗為食屋四五次
最鍾意係去嗰度食晚餐
因為Bay Area好少港式西餐廳有嗰種 dining feel

老火湯 - 赤小豆煲粉葛鯪魚湯
我哋每人要咗一盅
為食屋D老火湯次次都咁正


細佬叫咗個是日晚餐 - 有牛柳有蝦有薯蓉


香港仔炒麵 - 媽咪嘅最愛
佢嘅另一最愛係香草燒羊架


菇炆米 - 我嘅主菜
(我見佢哋個個都叫肉, 所以我打算黐佢哋嗰D..hehe)
雖然菇味不足 (當然啦, 金菇同蘑菇係用嚟索味架嘛)
但係D米粉好入味
阿姨話D米粉應該用咗高湯嚟炆


法式香草燒鴨胸 - 阿姨話唔鍾意佢D汁


跟特餐嘅甜品一D都唔馬虎, 不過我哋飽到食唔落
老細幫我哋包個甜品時都裝飾一番
真係誠意十足

However, the iced milk tea I got from 為食屋 the next day is not as great as last time. I guess different person makes different milk tea, but I still give it an 8.

Address: 402-404 E. Valley Blvd., San Gabriel, CA
Tel#: (626)280-3232
Website: www.yumekitchen.com

No comments: