Sep 7, 2006

香港齋滷味 - LA Area

好耐冇食過齋啦, 我哋一到香港齋滷味, 媽咪同阿姨就狂掃D外賣
我哋買咗齋滷味拼盤, 扎蹄, 齋鵝, 齋雞, 滷雞腳, 滷雞脾同豬耳
D齋滷味太多汁同埋D汁嘅味道太濃
滷雞腳,滷雞脾同豬耳對某D人嚟講可能有D淡
不過我個人鍾意淡淡地
扎蹄,齋鵝同齋雞 - 正! (因為我勁鍾意腐皮:p)

Address: 311 E. Valley Blvd. #103, San Gabriel, CA
Tel: (626)572-3000
Hours: Close on Sunday and Monday

4 comments:

冬冬 said...

我地都去左大合滷味度買滷鴨舌﹐正呀~~~~ :F

tofufa said...

滷鴨舌...I like it too~~where is 大合滷味 ar?

Leoangel said...
This comment has been removed by the author.
Leoangel said...

Close 左啦以後冇齋食