Oct 3, 2006

Fenton's Creamery - Oakland



今日車細佬返屋企個陣時
細佬突然想食雪糕
同埋要去廁所
所以我帶咗他去 Fenton's Creamery

我都唔知幾耐冇嚟過呢間餐廳
原來而家裝修得好靚
差D唔認得





Soup of the Day: Beef vegetable soup

侍應一放低我就聞到D牛肉味
味道亦不錯



細佬話呢個薯條上面 D Chili 唔係用罐頭 Chili
而且豆味濃郁


我都記得 Fenton D 雪糕order好大份
但係又想試兩種味 (Swiss Milk Chocolate 同 Mocha Royale)
所以order咗 Large Ice Cream Dish (Two GENEROUS scoops)
佢哋D generous scoop 真係好 generous 呀!!!
四個人都食唔晒
食完 Swiss Milk Chocolate 覺得 Mocha Royale 有D苦
下次試吓淨係要Mocha Royale先~


Address: 4226 Piedmont Avenue, Oakland, CA
Tel: 510-658-7000
Hours:
Mon - Thur 11am - 11pm
Fri - Sat 9am - 12am
Sun 9am - 11pm
Website: www.fentonscreamery.com

7 comments:

冬冬 said...

我都好好好鍾意食chili cheese fries!!! 仲要係落埋生洋蔥o個隻﹐食完後會好大口氣的!

不過我唔鍾意食豆﹐所以johnny rockets既全肉chili就最岩我了﹐呵呵呵呵~

HanaMaru said...

個雪糕真的好大份!睇到已經濟曬。。。

Chili我同honey冬冬一樣,不喜歡有豆,所以我也只是吃全肉chili!嘻嘻~~~~

Anonymous said...

真係好鬼大杯喎,
食完實做大肥婆啦! :p

tofufa said...

冬冬 & Hana: 全肉chili都好喎! Must-try!

fresh: 係呀, 好彩我冇食晒咋 ;)

kristie said...

點解我到今時今刻先發現你個blog???
點解無人話我聽除左我之外,
仲有第2個bay area blogger??????
點解冬,hana,fresh(仲差呀嬲記),
就齊人開得檯都無人話我聽??????????
點解????????

kristie said...

santa ramen越食越難食,仲狂加價.
fantasia的確係最好飲既珠奶.
你竟然唔鐘意雞蛋仔d碗仔翅????
我覺得好好食呀~~~>_<
就係無肉味無菇味先似碗仔翅呀~~~

tofufa said...

歡迎美少女廚神大駕光臨~

Just went to Santa Ramen last weekend at my mom's request. Yes, Santa is getting more expensive now and I really don't like the wait.

I went to Eggettes on a weekday. Maybe that's why the quality is different?